CONTRACT DE PRESTĂRI DE SERVICII

 

 

 

Nr ...............

Încheiat astăzi …..........
la …........

 

 

 

 

I.PĂRŢILE CONTRACTANTE


1.1. S.C. Renumit Construct S.R.L.,cu sediul social în Tarcaia, str. Principala, nr.87, sector/judeţ Bihor, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J5/663/2015, cod fiscal nr. RO34428029, având contul nr.RO65CECE001946006753831, deschis la CEC BANK Beius, reprezentată de Nagy Attila cu funcţia de Administrator, în calitate de prestator, si

 

1.2........................................( numele si prenumele) cu domiciliul in..................... Str.........................................................

Nr........., Bloc....... Scara.......... Etaj.......Apartament......... Judetul......... avand actul de identitate seria........ numarul.............

eliberat de …........., la data de …........., codul numeric personal..........................................., in calitate de beneficiar au convenit sa incheie prezentul contract de prestrari servicii, cu respectarea urmatoarelor clauze:

 

 

II. OBIECTUL CONTRACTULUI


Prestrari diverse servicii de constructii precum intretinere spatiu sau cladiri, case birouri, hale industriale etc. Toate documentatia va fi anexate la contract conform intelegerii.

  1. Obiectivul contractului consta in prestrari serviciilor in favoarea beneficiarului cu reduceri intre 10 – 30% conform servicului cerut si semnat pe contract.

 

 

Serviciile pentru care se poate abona sunt urmatoarele:

 

Renumit Start 10%                 Renumit Extra 20%                Renumit Vip 30%

 

 III. DURATA CONTRACTULUI

 

1.3. Contractul se încheie pe o durată de 1 an cu posibilitate de prelungire. Contractul semnat nu se mai poate modifica timp de 12 luni nici de prestrator nici de beneficiar.

Prestratorul fiind obligat sa respecte contractul si serviciile pe care sa stabilit in contract atat si beneficiarul trebuie sa respecte contractul in caz contrar isi pierde beneficiile serviciilor.

Beneficiarul se obliga sa nu intarzie cu pretul abonamentului cu mai mult 90 de zile calendaristice in caz contrar prestratorul avand dreptul sa desfaca contractul fara sa mai fie nevoie de interventie judecatoreasca.

 

 

 

 

1.4. Preţul prestaţiei este de ….....................
1.5. Preţul se va plăti în numerar/cash eşalonat, astfel:

 

- Se va da un avans la semnarea contractului …..............

- Restul se va plati pe etape lunar conform serviciului ales:

  1. IV.PREŢUL CONTRACTULUI

 

Start 30

 

 

Extra 50

 

 

Vip 70

 

 

 

 

V.GARANŢII


1.6. Prestatorul de servicii garantează pentru serviciile sale un termen de 1 un an. In cazul in care se va atasa o anexa se poate modifica termenul de garantie a lucrarii.

 

 

VII.CLAUZA PENALĂ


1.7. În cazul în care una dintre părţi nu îşi îndeplineşte obligaţiile contractuale sau şi le îndeplineşte în mod necorespunzător, se obligă să plătească celeilalte părţi penalităţi de 0.01% pe zi din valoarea sumei intarziate.

 

VIII.ÎNCETAREA CONTRACTULUI


1.8 Prezentul contract încetează de plin drept, fără a mai fi necesară intervenţia unui/unei tribunal arbitral/instanţe judecătoreşti, în cazul în care una dintre părţi:
- nu îşi execută una dintre obligaţiile esenţiale conform prezentul contract;
- este declarată în stare de incapacitate de plăţi sau a fost declanşată procedura de lichidare (faliment) înainte de începerea executării prezentului contract;
- îşi încalcă vreuna dintre obligaţiile sale, după ce a fost avertizată, printr-o notificare scrisă, de către cealaltă parte, că o nouă nerespectare a acestora va duce la rezoluţiunea/rezilierea prezentului contract.



 

IX.FORŢA MAJORĂ
1.9 Nici una dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător – total sau parţial – a oricărei obligaţii care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.

 

 

X.LITIGII

2.1 Părţile au convenit ca toate neînţelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea ori încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabilă de reprezentanţii lor.
2.2 În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile se vor adresa instanţelor judecătoreşti competente.
Sau
2.3 În cazul în care rezolvarea neînţelegerilor nu este posibilă pe cale amiabilă, ele vor fi supuse spre soluţionare tribunalului arbitral, conform regulilor de procedură aplicabile arbitrajului comercial ad-hoc, organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.

 

XII.CLAUZE FINALE


2.4 Modificarea prezentului contract se face numai prin act adiţional încheiat între părţile contractante.
2.5 Prezentul contract, împreună cu anexele sale care fac parte integrantă din cuprinsul său, reprezintă voinţa părţilor şi înlătură orice altă înţelegere verbală dintre acestea, anterioară sau ulterioară încheierii lui.
2.6 În cazul în care părţile îşi încalcă obligaţiile lor, neexercitarea de partea care suferă vreun prejudiciu a dreptului de a cere executarea întocmai sau prin echivalent bănesc a obligaţiei respective nu înseamnă că ea a renunţat la acest drept al său.
2.7 Prezentul contract a fost încheiat într-un număr de 2 exemplare, din care una la beneficiar si una la executor, astăzi …...................... data semnării lui.

 

 

 

      PRESTATOR                                                                                                         BENEFICIAR

 

RenumitLife

tarcaia, jud.bihor, Nr.87
Beius
417575
0787590381 renumitlife@gmail.com